Hoe kan ik het contract van Zeker & Mobiel opzeggen?
Vanaf het moment van tekenen kunt u binnen maximaal veertien dagen het servicecontract van Zeker & Mobiel opzeggen. Op deze manier zijn wij er zeker van dat klant worden bij Zeker & Mobiel voor u een bewuste keuze is. Heeft u binnen die veertien dagen toch besloten om van het servicecontract af te zien, dan kunt u het servicecontract afzeggen via een brief.
Verstuur deze brief uiterlijk twaalf dagen nadat u zelf de overeenkomst heeft ondertekend. Uw brief komt dan op tijd aan. U kunt natuurlijk ook onderstaand formulier gebruiken.
Wanneer Zeker & Mobiel uw opzegging binnen heeft krijgt u altijd een schriftelijke bevestiging.
Bent u al klant van Zeker & Mobiel en wilt u het servicecontract opzeggen? Ook dan kunt u onderstaand formulier gebruiken, dan zeggen wij uw abonnement op. Let op. De opzeggingstermijn is een maand. Houd hier rekening mee.
LET OP ! Wanneer u onderstaand formulier gebruikt krijgt u een link per mail toegestuurd. De opzegging wordt pas verwerkt als u op deze link heeft geklikt. U krijgt daarna een bevestiging dat de opzegging verwerkt wordt.
Waarom kiezen voor Zeker & Mobiel
Altijd in de buurt
Met meer dan 65 medewerkers verspreid over het hele land zijn wij altijd in de buurt en snel ter plaatse.
24/7 Service
Wij zijn 24 uur per dag en 365 dagen in het jaar bereikbaar. Als u lid bent van Zeker & Mobiel kunt u ons dus dag en nacht bellen!
Gecertificeerd personeel
Al onze storingsmonteurs zijn specialisten. Ze hebben de nodige papieren en zijn bovendien gecertificeerd om bij u thuis aan de slag te gaan!
8
Voordelen van
Zeker & Mobiel