Vragen en klachten

aan Zeker & Mobiel

  • Vast laag tarief
  • 24/7 Service
  • Nooit extra kosten
  • Gecertificeerd

Zeker & Mobiel staat open voor uw vragen en klachten

Heeft u klachten of vragen over de service van Zeker & Mobiel? Weet u bijvoorbeeld niet of uw servicecontract vervalt zodra u verhuist? Of wat er allemaal onder het servicecontract valt? Onderstaande vragen geven antwoord op veel voorkomende klachten. Zeker & Mobiel hecht veel waarde aan de relatie met de klant en staat dan ook open voor uw klachten en feedback. Heeft u vragen of klachten? Is bepaalde informatie onduidelijk? Of wilt u meer weten over onze service? Kijk bij Veelgestelde vragen of neem dan contact met ons op.

Meer dan 25 jaar rioolexpert!

Aldus | 18 november 2024

Zeer goed geholpen door Emiel en Patrick, ze bleven net zolang tot de verstopping gevonden was.

 Het is erg laat geworden, waarvoor hulde. Het bleek een buitenriool verstopping te zijn en ze hebben twee dagen lang gegraven en gezocht.

Top medewerkers die in ere gehouden moeten worden.

Waarom kiezen voor Zeker & Mobiel

Altijd in de buurt

Met meer dan 65 medewerkers verspreid over het hele land zijn wij altijd in de buurt en snel ter plaatse.

24/7 Service

Wij zijn 24 uur per dag en 365 dagen in het jaar bereikbaar. Als u lid bent van Zeker & Mobiel kunt u ons dus dag en nacht bellen!

Gecertificeerd personeel

Al onze storingsmonteurs zijn specialisten. Ze hebben de nodige papieren en zijn bovendien gecertificeerd om bij u thuis aan de slag te gaan!

8

Voordelen van
Zeker & Mobiel

Binnen 24 uur een monteur op de stoep

Service: 24 uur per dag, 7 dagen per week, 365 dagen per jaar

Ook bereikbaar op zon- en feestdagen

Géén voorrijkosten, geen arbeidsloon en geen kosten voor kleinmateriaal

Vakkundige medewerkers met geavanceerde apparatuur

Betaling per jaar, kwartaal of per maand (scherp tarief!)

Abonnement na 1 jaar, per maand op te zeggen

Service door heel Nederland