Vragen en klachten
aan Zeker & Mobiel
- Vast laag tarief
- 24/7 Service
- Nooit extra kosten
- ISO 9001 gecertificeerd
Zeker & Mobiel staat open voor uw vragen en klachten
Heeft u klachten of vragen over de service van Zeker & Mobiel? Weet u bijvoorbeeld niet of uw servicecontract vervalt zodra u verhuist? Of wat er allemaal onder het servicecontract valt? Onderstaande vragen geven antwoord op veel voorkomende klachten. Zeker & Mobiel hecht veel waarde aan de relatie met de klant en staat dan ook open voor uw klachten en feedback. Heeft u vragen of klachten? Is bepaalde informatie onduidelijk? Of wilt u meer weten over onze service? Kijk bij Veelgestelde vragen of neem dan contact met ons op.
Meer dan 25 jaar rioolexpert!
Luuk | 14 april 2025
Prettig geholpen door Ryan, prima gast, professioneel en stevig probleem goed verholpen!!
Ook erg vriendelijk, en geduldig met mijn zoontje die het allemaal heel interessant vond.
10/10
Waarom kiezen voor Zeker & Mobiel

Altijd in de buurt
Met meer dan 65 medewerkers verspreid over het hele land zijn wij altijd in de buurt en snel ter plaatse.

24/7 Service
Wij zijn 24 uur per dag en 365 dagen in het jaar bereikbaar. Als u lid bent van Zeker & Mobiel kunt u ons dus dag en nacht bellen!

Gecertificeerd personeel
Al onze storingsmonteurs zijn specialisten. Ze hebben de nodige papieren en zijn bovendien gecertificeerd om bij u thuis aan de slag te gaan!
8
Voordelen van
Zeker & Mobiel

Binnen 24 uur een monteur op de stoep

Service: 24 uur per dag, 7 dagen per week, 365 dagen per jaar

Ook bereikbaar op zon- en feestdagen

Géén voorrijkosten, geen arbeidsloon en geen kosten voor kleinmateriaal

Vakkundige medewerkers met geavanceerde apparatuur

Betaling per jaar, kwartaal of per maand (scherp tarief!)

Abonnement na 1 jaar, per maand op te zeggen
