Vind hier antwoord op veelgestelde vragen
Ik wil ook graag een service contract. Hoe doe ik dat?
Als u ook klant wil worden van Zeker & Mobiel dan kunt u het servicecontract op deze site invullen en opsturen. U kunt natuurlijk ook contact met ons opnemen en dan sturen wij u een servicecontract toe.
Ik heb een servicecontract afgesloten aan de deur, en nu?
U kunt binnen 3 a 4 dagen een telefoontje verwachten. Wij bellen namelijk onze klanten steekproefgewijs om te vragen hoe u het verkoopgesprek heeft ervaren en of er eventuele vragen of onduidelijheden zijn. Mocht u toch nog twijfels hebben over het afsluiten van een servicecontract dan heeft u veertien dagen bedenktijd. Dit is geregeld in de colportagewet.
Hierna sturen wij u de servicepas toe. Deze kunt u rond de derde week na het aangaan van het servicecontract verwachten. Op de servicepas staan u gegevens en het alarmnummer. Dit nummer is 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar. Dus ook op zon- en feestdagen kunt u bellen of het via de site melden als u een verstopping heeft. Wij lossen dit dan graag voor u op, zonder extra kosten!
Geen extra kosten bij een verstopping?
Wanneer u een servicecontract heeft bij Zeker & Mobiel en u heeft een verstopping? Dan hoeft u niets te betalen, géén voorrijkosten, géén arbeidsloon en géén kosten voor kleinmateriaal!
Repareert Zeker & Mobiel ook?
Zeker & Mobiel lost alleen verstoppingen op. Wij repareren niet. Is uw leiding verzakt of zijn er boomwortels door de buizen gegroeid? Wij verwijzen u graag naar deskundige bedrijven die dat goed voor u kunnen oplossen. Vraag gerust welk betrouwbaar bedrijf wij bij u in de buurt adviseren. U kunt ook kiezen voor De Afvoerspecialist. Als klant van Zeker & Mobiel krijgt u bij De Afvoerspecialist 25 % korting op het arbeidsloon en een ontvangt u gratis een vrijblijvende offerte.
Welke leidingen vallen onder het servicecontract?
Alle afvoer- en rioolleidingen die bij uw perceel horen vallen onder het contract. Dit kan per gemeente verschillen. Soms bent u verantwoordelijk tot aan de erfgrens van uw perceel en soms tot aan de aansluiting van het hoofdriool. Uw plaatselijke gemeente kan u vertellen wat voor u van toepassing is.
Werkt Zeker & Mobiel in opdracht van de gemeente?
Nee, Zeker & Mobiel is een landelijk bedrijf dat zelfstandig werkt. We werken met en voor huiseigenaren om verstopping te verhelpen in al hun afvoeren en rioleringen.
Ik ga verhuizen. Kan ik het contract meenemen naar het nieuwe adres?
Het servicecontract is in heel Nederland geldig en verhuist gewoon mee! Geef uw verhuizing wel zo spoedig mogelijk aan ons door!
Hoe kan ik opzeggen?
U kunt per brief opzeggen. Een standaard opzegformulier is op deze site te vinden. Vergeet niet uw handtekening te zetten. We zijn er namelijk graag zeker van dat u als servicecontracthouder ook degene bent die opzegt. Dit om misverstanden te voorkomen, bij eventuele schades die bij een verstopping kunnen ontstaan, na de beëindiging van het servicecontract.
Uw vraag nog niet beantwoord?
Neem contact op met onze klantenservice via telefoonnummer 0572 – 39 45 28 (tijdens kantooruren) of maak gebruik van ons contactformulier.
8
zekerheden van
Zeker & Mobiel